ОГОЛОШЕННЯ!!!В понеділок, 6 квітня, о 10:00 для учнів 5-11 класів з усієї країни стартує проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів, які за чітким розкладом транслюватимуть українські телеканали та YouTube-канал Міністерства освіти і науки.

Транслюватимуться уроки з: української мови, української літератури, історії України, всесвітньої історії, англійської мови, фізики, алгебри, геометрії, географії, хімії та біології.

Заняття для усіх класів можна буде переглянути на YouTube-каналі Міністерства освіти і науки. Усі уроки також транслюватиме мeдіасервіс MEGOGO. За кожним класом також закріплено телеканал чи медіаресурс, який у будні транслюватиме уроки для тих дітей, які з різних причин не мають можливості переглянути їх в Інтернеті.

Так, за класами закріплено такі телеканали:

Уроки проходитимуть щодня, з понеділка по п’ятницю, до кінця карантину. Кожного дня вони починатимуться о 10:00.

Розклад уроків для 6 класу прикріплений у файлі під назвою "Розклад 6 клас" внизу сторінки

Домашні завдання на 30.03.-03.04 2020 року

Образотворче мистецтво: Історичний жанр. Створити композицію на історичну тематику. Ст. підручника 166-171 Міфологічний жанр. Намалювати ілюстрацію на міфологічний античний сюжет. Ст. підручника 172-177 Малюнки сфотографувати та відправити на електронну пошту liliyavolkova13542@gmail.com Всі завдання виконати до 03.04.2020

Біологія - Вивчити параграфи 46-47 , повт. параграфи 42-45 . Виконати практичну роботу на стор. 170 підручника. Використовуючи теоретичний та ілюстративний матеріал підручника та інтернет- ресурс заповніть таблицю «Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних ( квіткових рослин)».Висновком до роботи буде відповідь на запитання 3 в описі практичної роботи .

Виконайте лабораторну роботу «Будова голонасінних». Опис роботи на стор. 166.замалюйте мал. 179 , позначте складові. Напишіть висновок про особливості будови голонасінних. Звіт чекаю до 13.04. По мірі виконання завдань сканувати, або фотографувати сторінки зошита і відправляти на ел. Пошту . volkova.l.m@i.ua

Історія - Опрацювати паранраф 40-41. Законспектувати головне, запитання в кінці кожного параграфу №1-3 письмово. Сканувати або сфотографувати виконані завдання, конспект та відправити на електронну адрeсу vadimsaliyskorodna@gmail.com

Інформатика - тема 20, законспектувати головне. Відповісти на запитання в кінці параграфу. Сканувати або сфотографувати виконані завдання, конспект та відправити на електронну адрeсу vadimsaliyskorodna@gmail.com

Фізична культура - Хотьба, біг по місцевості 1,5-2 км. Вправи на місці: кругові рухи руками. Нахили по 2 рази ліво,право, перед, назад. Шпагат на ліво, право. Махи прямою ногою по 10 разів. Присідання 2*20 Зворотній зв'язок Telegram 0952151967 або Viber 0955852578

Математика - Пар. 35, №1568, 1571, 1573, 1574 Фото конспекту з виконаними завданнями присилайте на мою електронну адресу Garkyn_S_B@ukr.net

Географія - Пар 53, тест на ст. 211.

Фото конспекту з виконаними завданнями присилайте на мою електронну адресу Garkyn_S_B@ukr.net Завдання та уроки на https://geographer.com.ua для самостійного опрацювання

Зарубіжна література - Стор. 202-205, запит. 1-6. Стор. 205 (письмово). Відповіді на завдання та конспекти відправляйте на Viber 0669792745

Російська мова - § 54,55; упр. 470 А, 477 Б. Фото конспекту з виконаними завданнями присилайте на мою електронну адресу Ira.skiba.68@i.ua або на Viber 0669792745

Англійська мова -( Шановні учні! Обов’язково всі письмові завдання виконуйте у робочих зошитах, а лексику у словники, граматику записуйте у граматичні зошити)

ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ ДО 13.04. Чекаю! 0500442073

1. Починаємо працювати над Unit 7. Ознайомитися з лексикою на с. 138. В. 1 ( записати в словник і перекласти, вивчити) с. 138, в. 2 ( письмово записати і прочитати текст про Київ, вставити відповідні словосполучення, які знаходяться під текстом)

2. Письмово с.139, в. 3 ( відповісти на питання до прочитаного тексту), с. 140, в. 4 ( прочитати діалог, усно перекласти). Записати у граматичні зошити правила Present Simple, Past Simple ( Теперішній і минулий час) за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=jvWxNxbs4Yc та https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU Виконати завдання письмово на закріплення граматики в документі який подано нижче цієї сторінки (6 клас Англ.мова) Для повторення дивіться онлайн урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=qlCQmnv9cEE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2VOHtc86xk7tMvZkG86jYp6Yqb7WqUk3luE9nL4OFHYbHHz_Ka-ZFAllc

Основи здоров'я - Шановні діти,не всі надсилають домашні завдання! Будьте активнішими!!!Параграф 23 пит. 1-5 стр. 111 (усно), ситуації 2,3,4 стр.111 (письмово) Параграф 24 пит 1-4 стр. 114 (усно),виконати проект "Бережемо електроенергію" стр.114 в підручнику (письмово) Параграф 26 пит. 1-4 стр. 117 (усно) Виконані завдання відправляти на мою електронну почту liliyamazneva@mail.ru

Українська мова - завдання в кінці цієї сторінки для завантаження. Вся необхідна інформація в файлі!!!

Трудове навчання - Хлопцям виготовити держак, дівчатам ватно-марлеві пов'язки, вислати фото разом з щоденником з прізвищем

Українська література - Тема: Ярослав Стельмах. "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом. Д/з Читати, переказувати. Написати цитатну характеристику головних героїв повісті Ярослава Стельмаха. Тема: Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв. Д/з переглянути відео на ютубі, намалювати ілюстрацію.

Кiлькiсть переглядiв: 149

Коментарi